De dag voor vertrek - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Sander Donselaar - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Sander Donselaar - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Sander van Donselaar

Blijf op de hoogte en volg Sander

01 Februari 2016 | Nederland, Voorthuizen

Waarde Lezers,

Via deze weg zal ik de aankomende zes maanden laten weten hoe het met me gaat en wat ik aan het doen ben. Ik ga namelijk morgen al met het vliegtuig naar Zuid-Afrika en hier zal ik zes maanden verblijven. Vier maandag hiervan zullen worden ingevuld met het lopen van een stage op een middelbare school in Grabouw en de andere twee maanden zal ik door Zuid-Afrika heen gaan reizen. Ik zit in een relatief klein plaatsje genaamd Grabouw en ik ga lesgeven op het Groenberg college. Grabouw ligt op een uurtje rijden van Kaapstad af. Op dit moment weet ik nog niet heel veel meer dus ik ga jullie ook niet lastig vallen met een lange tekst. Tot over zes maanden!!!

Let trouwens niet op de zinsopbouw of de spelling.

Bedankt voor het lezen!

  • 01 Februari 2016 - 12:08

    Sylvia:

    Goeie reis vriend! !!! Idd, je spelling en zinsopbouw is niet geweldig! ! Haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorthuizen

Sander

Voor stage zal ik van twee februari tot drie augustus in Zuid-Afrika verblijven. Volg hier mijn belevingen!

Actief sinds 12 Dec. 2015
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 2918

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 03 Augustus 2016

Zuid-Afrika

Landen bezocht: